klaranordstroem

randomizing randomness

TURDAGEN med stort N

Publicerad 2010-03-22 23:15:10 i Allmänt

GOD LUNCH med elevrådet, bjudna av kyrkan, istället för sliskkoven i skolmatsalen

Var med emma ett tag efter skolan, och hon ger mig en SITSNYGG ring. typ bara sådär. tack emma!

Och när jag kommer hem så står det en man i vårat kök och pratar och pratar och sen vill se grejer som jag håller på med, så visar jag en tavla som jag har målat för längesen (gammalt inlägg på tavlan) som hänger i mitt rum och så vill han köpa den. Och han gav 500 för den!

SEN ringer han och säger att han gillar den så mycket att han satt in 700kr ist för 500 på kontot!! jag bah WAH

Och som toppen på hallongruvan så kommer Alvina halvsyster in i mitt rum, frågar vilken skostorlek jag har och slänger in ett par converseskor..!

man bah, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela