klaranordstroem

randomizing randomness

Oki Sry

Publicerad 2016-02-09 22:26:17 i Allmänt

Tjenis, förlåt för senast men en kan inte skriva hur många rader som helst utan att ta några veckors paus däremellan! Så, här kommer ett försök till: Hej bloggen! (och alla mina trogna läsare, puss) Här är några nya bilder på mig för er som glömt bort hur jag ser ut! Jag tänkte göra såhär nu.. Jag måste bombardera med inlägg (haha kommer jag verkligen göra detta?) i kronologisk ordning så att jag får koll på vad som har hänt sedan sist. Jag gör detta för min egen skull och struntar i att det blir ett bombnedslag. Jag måste liksom fylla i de tomma sidorna i detta livsverk. ;-)
///Kissy-face wink wink ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela