klaranordstroem

randomizing randomness

Weekday 2.0

Publicerad 2015-09-08 15:43:06 i glurkan

Måste ju också bara få tillägga (skryta lite) att precis innan jag skulle flyga upp till Lule för sommarn, biljetten var bokad och det var bara någon dag innan flyget skulle gå. Då ringer det från Weekdays huvudkontor i Stockholm och dom erbjuder mig ett jobb! Samma kväll så packar jag väskan och hoppar på ett sista minuten-tåg och åker upp till Stockholm. Luleå fick vänta några dagar!
Så jag fick jobba med ett team uppe på inköpsavdelningen med att göra något så graciöst som att signa upp folk till Weekdays Newlsetters! Det var ovant att sitta vid en datorskärm och knappra på ett tangentbord åtta timmar om dagarna, men helt fantastiskt att sitta i en miljö som man alltid tyckt verkar spännande! ja ja aja a ajaajaj nog om detta, jag är ba glad! hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela