klaranordstroem

randomizing randomness

wow

Publicerad 2015-04-14 21:34:09 i Allmänt

att ni fortfarande är inne här varje dag och kollar efter mig? Jag blir smickrad! Bara därför ska jag skriva lite nu. Jag glömmer bort ibland att jag har mitt livsverk och dagbok här.. hehe.
 
Kom hem från Stockholm för en vecka sedan efter både jobb och praktik på WEEKDAY. Och ja, jag fick jobb direkt efter praktiken! En och en halv månad har jag varit där och har haft det så jävla bra. Skönt att vara ifrån Borås och skolan ett tag också.. 
 
För övrigt så är det vår nu! Jag älskar våren!! Det har varit varmt ute. Solen har lyst och regnet har öst ner och det luktar så gott och man kan gå ut i jeansjacka och solglasögon och jag fyller snart år och jag så bara så GLAD. och lycklig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela