klaranordstroem

randomizing randomness

TV4 SPRING

Publicerad 2016-03-17 01:17:00 i Allmänt

Hihi såg ni tv-programmet Spring? Dom kom hem till mig i Borås! In i min ministudentlya.. De sökte folk som hade symaskin hemma, så jag skrev till Emelie och Andreas såklart, Lule represent,  och så ringde dom upp och ba FÅR VI KOMMA?? så efter en stund springer dom in och var så sjukt stressade och sydde på och flängde runt med en skyltdocka (som dom döpt till Klara hahe) och jag och Robin ba satt på sängen och kollade på. 
Haha kul grej!
Haha vi kollade förresten live på programmet samtidigt som dom filmade hos mig, så såg mig själv på tv när jag såg på mig själv på tv...
 
 
SpringceptioOoN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela