klaranordstroem

randomizing randomness

JUL I BERLIN

Publicerad 2016-04-01 21:07:00 i Allmänt

Hejsan allihopa! Nu tänkte jag lägga upp en bunt urtråkiga semesterbilder från då jag firade jul i Berlin med min lilla konstnärsfamlj. Så, HÄNG ME?
jag fick en julklappsjulmust! Av de två söta pojkarna som jobbade på en av restaurangerna på utrikes på Arlanda. Jag åkte själv till Berlin och hade vandrat runt fram och tillbaka och kollat runt på alla ställen på Arlanda för att hitta den perfekta sittavidfönstretochkollapåflygplans-platsen. Till slut bestämde jag mig för denna plats och så antar jag att de tyckte synd om mig för sen behövde jag inte betala för julmusten då jag stod i kassan ........ Kul historia bror
Här är min familj! Som jag möttes av på flygplatsen i Berlin
Mammas fina ateljé med alla fina konstverk där vi bodde
late night walking
early morning walking! inte så early faktiskt. 
Massa street-art
Ännu mer street-art. Skoja ba, det är Berlinmuren. 
snyggt rör
Mammas huvud piece
julmarknad?

snygga hus
juldagen spenderades i denna kupol
weird fake-semester. fast askul! 
Avslutar detta inlägg med vår underbara berlinjulgran. 
 
a merry merry very good inlägg. 
 
Tusen liljor, 
Klara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela