klaranordstroem

randomizing randomness

SÖNDAG

Publicerad 2015-09-20 22:14:20 i Allmänt

Jag har varit sjuk i helgen (eller, är väl lite sjuk fortfarande) och har nyst och snorat och frusit och svettats. Men jag som aldrig brukar vara sjuk annars tyckte att det var ganska mysigt faktiskt, hehe. Idag har jag ändå släpat mig till Emmaus med Ewelina och fyndat... Man fyndar alltid på Emmaus i Borås.. Och jag råkade imuplsfynda en matta, en skjora och en T-shirt. (SÅN HIMLA FIN MATTA, som ni inte får se nu för jag har ingen bild på den. och nu är det mörkt så kan inte fota. hehh) 
Sen lagade jag Carbonra a la Klara, a.k.a Klarbonara hähää.. 
Och visst har jag en fin liten indisk installation i bakgrunden mmhmm? 
Jag har undvikit att plugga hela dagen idag. och igår. och i förrgår.. och nu... hehHEHE hejdåå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela