klaranordstroem

randomizing randomness

NYA KURSER

Publicerad 2015-09-17 21:48:29 i Allmänt

Ett nytt år har börjat på den förträffligt fina Textilhögskolan (dock inte den byggnaden jag visar på bilden här nedan som nyligen blitt utsmyckad med en fin fågel av en skicklig konstnär, NÄ den byggnaden tillhör grannarna på den "riktiga" högskolan!...) och jag har nu påbörjat mitt tredje och sista år på ubildningen. Har tiden gått fort? Kanske. Skönt, kul, spännande? Oh ja! Terminen startade med kurser i Mode, kommunikation & Detaljhandel, där vi bl.a får ta fotokörkort, lära oss photoshop, indesign och massa modejournalistik! Den andra kursen heter Framtidens Modebutik och där ska vi bl.a analysera modeföretag, vad som trendar inom handeln och så vidareeee. har inte helt koll på den kursen än, men vad jag vet är att vi fått göra ett grupparbete om den bästa gruppmedlemmen i ett grupparbete! WOW! what did you saaaay, kolla bara på POWER GUDRUN längre ner så ska du få se! 

ASSÅ bästa gruppmedlemmen elle?
 
Roligt att vara tillbaka i plugglivet igen! Nu ska vi ba se hur fort detta år går......
 
 
 
HEJ
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela