klaranordstroem

randomizing randomness

lady in red

Publicerad 2009-02-11 23:21:15 i foton och bilder

Gjorde just klar the tavla, vart rätt så nöjd :) Snart åker den upp på väggen likt de andra stackars dukar jag våldtagit och misshandlat med ful färg och penseldrag..
ajja så här blev den:
ful vinkel och lampan blänker på duken D: men ni får leva med det.. :)
haha och idag fick jag btw reda på att jag ska börja gå på gitarrletioner! haha en snubbe ringde och sa att jag fick börja komma nu, och jag hade helt glömt bort att jag hade anmält mig. För TVÅ ÅR sedan! haha jag hade stått i kö i två år, jag blev typ chockad, jag vet inte om jag vill börja spela gitarr? Men ska prova i alla fall nu och se om jag vill fortsätta :)
haha shit
ajja nu ska jag läsa lite i the underbart braiga book, när jag hör din röst. Och sen lär jag somna med boken i ansiktet och lampan tänd en sisådär 3 på natten. Det brukar bli så.. höhö
//klarkinkorva

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-02-12 06:07:38

OHGOD jag trodde det var ett foto eller nån datagjord kopia :O:O:O:O:O:O fan vad du är bäst på dedär!! , och yääy, nu äre ungefär en timme kvar. jag ät typ en smula nervös!:o <333

Postat av: Stina

Publicerad 2009-02-13 18:02:30

JAG DÖR,FAN VAD SNYGGT! :')

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela