klaranordstroem

randomizing randomness

Details of Today

Publicerad 2014-09-23 18:00:20 i mode och designat

Sååattehh hehe idag var jag på ett fancy business humör så tog på mig mina kritstrecksrandiga kostymbyxor, min nästan knälånga kavaj och tog med mig kaffe i min termosmugg till föreläsning med Lindex idag. Men kan inte vara för fin så har min gamla rostbruna mys t-shirt under. Och som vanligt tjock eyeliner. Och ser ni allt att lille septumpiercingen får vara med också. För alla er som är så jävla intresserade av hur jag ser ut idag. Puss! 






Och denna väska! Så himla fin i renskinn som jag fått av mormor. 



Deeet var det för idag, ni får ha en så bra kväll så ses vi samma tid och kanal nästa vecka. Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela