klaranordstroem

randomizing randomness

FOTOSKJUT

Publicerad 2014-06-25 16:18:45 i glurkan

HEj alla det var ett tag sen nu jag updagterade SÅ jag tänkte ba skriva lite kort om vad som hänt sen sist. 
INGET.
nä skojja, har ju åkt upp till Luleå. Fått träffa familjen och vänner. gjort det mesta som mitt liv gick ut på innan jag började plugga. Har druckit massor med öl och bål och sovit hela dagarna och dansat och umgåtts. ja. Nu har jag varit hemma i två veckor. Det har varit hur trevligt och skönt som helst att få vara i sina hemtrakter ett tag. När man kan gå på stan och faktiskt träffa någon man känner! WOW. Nä, det är ju inte så att jag inte har några vänner i Borås, men det är sjukt stor skillnad att flytta till en stad där man inte känner en enda människa från början typ. 
Hursomhelst, den här bilden var till en presskonferensmed SAS. För jag har vunnit, blivit den miljonte medlemmen i deras Eurobonussystem. Så jävla udda? tur? jag? HAHA flygplatser älskar mig. 
På återseende
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela