klaranordstroem

randomizing randomness

Hej

Publicerad 2014-12-14 23:06:00 i Allmänt

Snön har kommit två gånger nu här i Borås. Och regnat bort varje gång. Om fyra dagar flyger jag hem till kära norrland, och jag har nog aldrig längtat hem så mycket som nu. Till riktig snö, norrländska och massa fina norrlänningar. norr norrn norrnornonr klara norrrdström.här är en bild på mig förresten där jag försöker se vanlig och hyfsat presentabel ut. som jag tog till mit cv. 
Idag är det söndag och jag har, som vanligt på mina söndagar, bara varit hemma och njutit av ensamhet och pysslat på i min fina lilla studentetta. 
 
 
 
 
 
 
kände mest bara för att skriva av mig lite. inte för att jag skriver så mycket, men har en skyldighet mot mig själv att föra lite loggbok så att när jag blir senil om något år kan kolla tillbaka och minnas vad fan jag har gjort. 
 
 
godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela