klaranordstroem

randomizing randomness

PURRPLE

Publicerad 2013-09-17 23:17:18 i glurkan

idag hände en mycket ovanlig sak: läppstift! och inte vilken färg som helst, utan finaste färgen lila!
en annan ovanlig sak som också hände idag: mina gamla lärare från gymnasiet med tillhörande elever är på besök i Borås för att kolla in skolor, bland annat min skola, så jag träffade upp dom och åt middag och pratade och berättade om skolan och staden och allt. Mychet trevligt
Och nu kanske ni undrar: varför skriver jag så många inlägg nu helt plötsligt? 
jo, det är såhär att nu när jag bor här nere så har jag faktiskt TID MED SÅNT
och det kanske är därför det bara är högst så intressanta inlägg som detta varje gång. 
PUSS

jag borde egentligen plugga med andra ord
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela