klaranordstroem

randomizing randomness

Hej alla barn

Publicerad 2013-12-09 18:55:02 i Allmänt

Nu är det snart jul och snön har till slut landat här i Borås också. Fast slipper ju kylan hemma i norr. Jag trivs bra här i plusgradersborås. Jag trivs för att jag tycker om skolan. Mina nya vänner. Staden, den mycket längre hösten och faktum att jag inte känner så många. Fast nu är det ju vinter. Till slut. Och det är också rätt skönt. Det är lite ljusare. Fan vad trött jag är. Nu ska jag sätta mig i duschen. Ja. Sätta mig. Orkar inte stå ens. 


Oj såhär mycket text brukar ni inte få av mig. Passa på att läs nu, mina trogna läsare, för det kan dröja innan ni ser ett flermeningsinlägg igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela