klaranordstroem

randomizing randomness

dom har faktiskt stripsmeny på max i boden

Publicerad 2011-09-12 19:52:49 i Allmänt

Nadinus har fyllt 18 år och vi åkte hem till henne i boden och firade och fulade. Sen åt vi på max i boden. och vem är det som har sagt att dom inte hade stripsmeny i boden? jag var tvungen att fråga. dom hade det iallafall. och jag köpte min första smältost NÅGONSIN. legendarisk kväll. shit fyfän.
sen åt jag igen på max när jag kom hem till lule.. plus att jag åt på max till lunch också.. jävla maxfreak..
MaxMAxmAMXAMaxmmaxmAMXAMXAMXAMxXAMAMXMAmaxmaxmaXamXamxAMxAMXax

Kommentarer

Postat av: ankan

Publicerad 2011-09-12 20:19:18

MEN NAAAAAAAAAAE SLUTA LJUG!!!!

jag har då aldrig fått beställa stripsmeny däääääääääär?!?!?!

eller har dom bara fördommar mot mej bah: öh du tjockis, ska DU verkligen ha en stripsmeny?!?!



Är det du säger klara?? att jag är tjock???



nä precis. lögn! max = ingen stripsmeny.



ååh jag blir ju ledsen i ögat nu... :(

(haha fat_girl_93 som blir upprörd och skickar längsta kommentaraen över... stripsmeny)

Postat av: Elina

Publicerad 2011-09-12 21:24:44

hahaha Annika får inte köpa stripsmeny på max

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela