klaranordstroem

randomizing randomness

döljer min fredagsdepression med en nödvändig undersökning

Publicerad 2011-10-29 00:40:54 i Allmänt


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? "På Phillips Exeter Academy hade det rått slipstvång sex dagar i veckan." Dan Brown- den förlorade symbolen
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? ett klistermärke på min garderobsdörr
3. Vad såg du senast på TV? ultimate cake off!
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 00:37 kanske
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Alice (disney Remix) <-- hemlig länk
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? vandrade i regnet nånstans
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? minns inte
9. Drömde du något inatt? att det fanns popcorn kvar i skålen som jag tänkte äta till frukost. besvikelsen när jag vaknade
10. När skrattade du senast? alltför längesedan
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? tavlor jag målat, min anslagstavla full av minnen, en spegel lite hyllor och min samling på utländska cocacolaburkar. och min samling på do not disturb please clean my room-skyltar.
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? några aliens bara
13. Vad tycker du om den här undersökningen? viktig som fan
14. Vilken var den senaste filmen du såg? hahah. how to train your dragon
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? pengar
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om; jag är emo på fritiden
17. Tycker du om att dansa? är ju mitt yrke. så.. nej. fast jo :pPPPpPP
18. George Bush? m dklm sdökv
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? adolf och agata
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? jo
22. Vad tror du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? är du vilsen, flicka lilla?


hur tråkigt kan man ha, rent fykiskt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela