klaranordstroem

randomizing randomness

SKRILLEXBOMB!

Publicerad 2011-11-25 21:30:04 i fotobomber

började med tacosmiddag hos johan, där vi bodde, och sedan förfest fram till skrillex!
väl inne på arenan är det första som händer att jag tappar bort alla min vänner.. fast så hittar jag Anders! en kille jag lärde känna på trästocks. så jag hänger med han hela konserten. MEN
så kommer skrillex in på scen och jag tänker ta upp mobilen för att fota, fast så ÄR DEN BORTA.
jävla skit. är arg hela spelningen. men när allt är slut och vi har hämtat jackorna i garderoben så kollar jag ifall dom har fått in någon iphone. och så HAR DOM DEN! nån snäll jävel har lämnat in den. fan så underbart!
är glad resten av livet
tur att jag hade kameran med mig också! hihu. varning för bomb
filmade slutet av spelningen, och jag är typ en meter ifrån han! kände svettlukten
OH YES!

Kommentarer

Postat av: Erik St

Publicerad 2011-12-09 18:09:17

Shit. Himla grym konsert, må jag säga.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela