klaranordstroem

randomizing randomness

VAAAKNAAAAAAA!!!!1

Publicerad 2011-03-06 22:04:20 i damp

mest udda sättet jag vaknat på..
Jag och Moa ligger och sover i min säng.
Klockan 08:00 vaknar jag av hela huset skakar.
Jag tittar ut bakom rullgardinen (jag bor förövrigt på 3:e våningen) och ser en gubbe titta in genom fönstret. Och han håller på att BANKA med en fet gummihammare i väggen precis där vi ligger och sover.
Fyfan. och så kliver jag upp och märker att dom har omringat hela huset!
Så jag och Moa gick över till henne i pyjamas och förtsatte sova där.
på vägen dit lyckas jag fånga en av dom på bild. hehe.
Dom höll på att banka bort all is o sånt btw..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela