klaranordstroem

randomizing randomness

ONSDAG

Publicerad 2011-03-23 22:37:50 i Allmänt

IDAG har jag ju som sagt inte haft några lektioner alls. skönt som fan. Sov till typ 11.. vaknade p.g.a att hormarcus ringde och trodde att jag var hans vän. men så var det ju inte. Jag har iaf inte gjort nånting annat än att jobba idag! låter det chill? kan man inte tänka sig men det äre, för jag har nämnligewn ett jävligt chill jobb. Var och hade min Exiled dansgrupp 13-14 åringar, och efter det åkte jag till hertsön och hade danslektion med mina hertsöfiskar!
dance dance like it's the last last night of your liiife. Och seen har jag ba ätit lite middag och sett film. Tjoho! JO jag var förbi banken en sväng på morgonen också och hämtade ut min lön. För er alla som undrade hur min dag varit.
/intresseklubben

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela