klaranordstroem

randomizing randomness

KOREOGRAFERAT KAOS

Publicerad 2011-03-06 23:23:34 i glurkan

Så nu är det söndag och klockan är 23:23 alltså, lovet är slut och imorgon börjar skolan igen. Det har har varit ett fläskigt skönt lov och jag har inte bara suttit hemma och sovit utan jag har ändå gjort saker. Typ gått på stan, fikat i fjorton timmar, sommarplanerat, mittiveckanfestat, festat i Boden, Varit i Råneå på maskeradfest, tryckt en tröja, dansat, varit med folk osvovosvosv. Hihi och jag ska typ börja hålla i danskurser för Exiled också, så nu håller jag på att göra några steg till DJ got us fallin' in looove.
Har dock inte pluggat nå matte alls.. typ det enda jag tänkte att jag egentligen skulle lyckas hinna göra, hehe..ovanligt att det inte blev nå med de.
fast det jag tänkte säga med det hela var egentligen bara godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela