klaranordstroem

randomizing randomness

HAPINEZ

Publicerad 2011-03-08 23:23:11 i Allmänt

OCH ÄNTLIGEN HAR JAG FIXAR ITUNES SÅ MIN KÄRA IPHÅN HAR NÅNTING ATT SPELA FÖR MIG I MINA ÖRON OM DAGARNA. FYFAN SÅ LEDSEN JAG HAR VARIT UTAN MIN LJUVA MUSIK. Nä men det har varit så att jag inte har kunnat ladda ner itunes på min dator sen jag omformaterade den, vilket leder till att jag inte har kunnat lägga in nån musik på min mobil. Plus att den musiken jag hade innan försvann en gång då jag skulle sätta över en låt. Så allt jag har haft i typ flera månader är den enda låten.
Fan så less.
Men nu.
Är jag glad igen.
dock inte mitt itunes på bilden. googlade bara fram nån för att jag ville ha en bild hära

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela