klaranordstroem

randomizing randomness

DANSSHOW på -30

Publicerad 2011-03-20 19:50:49 i dans

Exiled hade ju som vanligt en show på -30, och nu så var vi med och dansade! Vi var en kortlek fast i andra färger.. hehe jag var spader blåå! därför jag var blå i halva ansiktet hela kvällen.. hihi.
MEN det gick bra iaf.
Och så var Daniel i Complete crew från Sthlm här på dagen och hade workshop från 12 till halv 4 (kuriren (trorja) var där o fotade också, så håll utkik efter oss hihi)
Så efter det gick vi iallafall till max, köpte mat och tog det till våran sköna loge på KH och mumsade i oss det. :D Efter det var det BARA stress. Med hårfix och smink och kläder och tjosanhejsan. Plus att jag skulle samlas med min klass typ samtidigt.. (hade nästan inga bilder själv, så jag snodde lite från Marcus och Elina) Om det var någon som filmade, lägg upp!
blå sminkning^^ 

Vi i Karpen körde en av våra koreografier också^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela