klaranordstroem

randomizing randomness

HEMLÖS

Publicerad 2011-07-20 20:29:42 i foton och bilder

kind of.. saknar mitt rum.
Pappa + family har ju flyttat ut ur finläggan på loet, och in i en grön villa i charlottendal. Där jag för tillfället inte får plats. Jag har blivit utslängd ur mitt eget hem. så alla mina saker står i vårat nya garage. nu bor jag i en liten skokartong ute i en by nånstans efter 9ans hållplatser. Hos min mamma alltså. hehe. som vanligt helt enkelt, fast på heltid. Men jag tror att mina mysförfester och min datorhörna är mest saknade.. åååÅH vad jag saknar min egen dator..
fast mitt badrum, när jag får flytta in i den nya villan, är fortfarande legendariskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela