klaranordstroem

randomizing randomness

Tänkte ju såhär jag

Publicerad 2011-01-30 23:02:17 i damp

Har ju ett goal nu att gå ner lite i vikt..
Jag tycker att det är lite jobbigt att behöva svinga upp brösten över axlarna för att kunna tvätta därunder...
Så jag gick förbi mataffären och kom att tänka på att barnmat innehåller ju jäkligt lite kalorier,
och så är det ju lite nostalgi sådär så..
jag tänkte ju såhär jag att
Ja! varför inte?
nä jag skojja ba kissiekatt, du kan få behålla den för dig själv :3
Det jag egentligen ville berätta hära var faktiskt att jag Elin och My hade en sjukt mysig kväll! Involverande ett desperat sök efter en läskig film på hemmakväll, en lång flummig stund på konsum i jakt på gosaker, en sjukt seg lyxshake i stress efter en buss samt ett fint spykalas en halvmeter från oss på den halvtimmes länga färden till byn. Det luktade gott. Och jag tror att dom planerade spyattacken eftersom dom började spy på varandras skor exakt samtidigt. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela