klaranordstroem

randomizing randomness

Tänkte bah sägare

Publicerad 2011-01-07 00:27:08 i damp

att jag har varit dödligt livshotande helt enkelt en fara för livet äcklig den här senaste veckan. Därmed har jag varit inlåst i ett hus ute i en liten by omringad av små röda stugor och totalt frånkopplad från omvärlden.. med bortseende från mobil och internet, fast jag har ändå inte lyckats ta mig härifrån. Förutom då jag var tvungen att gå på ett superhemligt personalmöte följt av ännu ett o-officiellt middagsmöte på max med min hemliga organisation.. Vilket ledde till tre GRATIS varmchokladare på roasters plus en ytterst läskig kille a.k.a våldtäcksman/stalker som försökte följa med mig hem så att vi kunde "lära känna varandra". Han följde mig även in på samma buss, fast, p.g.a mina totalt awesome skillz som f.d spion så lyckades jag skaka mig av offret och föra över det äcklet på några andra tjejer på samma buss..
Iallafall, jag har varit hemma de senaste dagarna och varit sjukt äcklig (läs awesome) och gjort inget annat än PS3, How I Met Your Mother och pepparkaksdeg. Förutom igår så var jag tvungen att få ut lite av äcklet (läs awesomet) ur mig och fick åka till akuten på sunderby sjukhus och tömma mig. faktiskt. fick vara där halva dagen. (det visade sig att jag hade alldeles för mycket awesome att få ur mig)
så nu fokes, är jag totalt normbalalanserad mellan att vara awesome, och äcklig.
life's good
tänkte bah sägare

Kommentarer

Postat av: myyy

Publicerad 2011-01-08 01:40:44

HAHAHHAHA asså fyfan va cepe du är! Skrattade mig igenom detta inlägg. Säger det igen: fyfan va cepe!! <3

Postat av: Emma

Publicerad 2011-01-08 23:24:33

Haha, var killen från Max på bussen också!!?

Postat av: klara

Publicerad 2011-01-09 18:13:16

hahaha ja! han följde efter mig in på bussen! sjukt läskigt, men han hann inte se var jag satte mig.. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela