klaranordstroem

randomizing randomness

SKÖN..T!!?

Publicerad 2011-02-28 20:53:20 i damp

Sjukt bra start på sportlovet må jag säga hömhöm plusgrader och allt. For in till stan för en fika i solen och jag åkte t.o.m utan jacka...!1! ehhe jag blev kanske lite väl överväldigad att det var så fint väder ute.. men det var fett skönt:D PLUS att studiebidraget kom idag så jag har då varit på stan med Moa och Vincent och letat efter ett par perfect-fit-jeans-4-ever-love<3 hela dagen! Och så hittade jag dom. På divA. cheap monday.. sitter aldrig fel! Har längtat efter ett par perfekta jeans länge, alla jag har hemma är det alltid nåågot fel på. Sitter inte bra över rumpan men perfekta i benen eller tvärtom. eller inte bra alls, men fin färg.. hehe. Har haft problem med dom två senaste perfectfitjeansloveforever-cheapmondayjeansen som jag köpte.. Dragkedjan åker ALLTID ner. totalt ofrivilligt. fast det visste jag ju inte när jag köpte dom så dom var heelt perfekta då och så nu ba.. sadface. MEN NU HAR MINA NYA JEANS KNAPPGYLF MOAHAHA. försök åka ner nu va. bitch.
/careface

Kommentarer

Postat av: Remialicia

Publicerad 2012-06-14 12:54:53

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela