klaranordstroem

randomizing randomness

Hej på er

Publicerad 2011-02-07 23:14:18 i Allmänt

Vad är det här för en jävla skitbild??
(uttalas med judith-som-hockeyspelaren-i-comhemreklamen-röst)
hihi
iaf
Idag är det måndag och en ny helvetesvecka startar. Det enda jag vill göra nu för tiden är att sova. Och köpa kläder.. När jag är less vill jag köpa nya kläder..
Jag var på stan igår och shoppade för 500 spänn.. Kanske inte så jättefarligt men jag köper aldrig för mer än 200 spänn typ.. hehe. Så det vart ändå värrrsta köpet! Och bara nu så funderar jag på att lämna tillbaka nånting av det jag köpte...
Fan vad snål jag är
/cp

Kommentarer

Postat av: Mr Två

Publicerad 2011-02-09 20:21:35

En snål man är en rik man.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela