klaranordstroem

randomizing randomness

FiSK SÅS MÅS..! STRESS! chill. NOWPUSHIT!

Publicerad 2011-08-16 10:19:41 i dans

Ska vara lärare nu för Exiled i höst, och jag ska ha tre klasser. TREE. och vi börjar om två veckor. TVÅÅ. alltså måste jag göra tre koreografier. TREE. på två veckor. TVÅÅ. Plus uppvärmningsdanser. UPPVÄRMNINGSDANSER.
jaja nu lugnar du ner dig. det är inte så stress ändå, jag har ju iallafall lyckats hitta låtar att koreografera till. och det, ska jag säga er, är fan det svåraste. av allt. ALLT. hooho!
NOWPUSHIT! WOB WOB WOBwOOOH0Ohttp://www.youtube.com/watch?v=3iCYeslMDg0

plus att jag har jobbet med fritidsgården, som jag nu kommer att jobba som fritidsledare även utöver dansledare. wob wob wo b wo googoo

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-08-16 12:36:27

tare lungt klara, du fixar det! ;) jag kanske kan vara med och lära ut osv efter jul eller nästa år, beroende på fotbollen och skolan. LYCKAAA TILL OCH VI SES SNAART HOPPAS JAG!!!1! :D

Postat av: emma

Publicerad 2011-08-16 13:12:19

sv; OM INTE SÅ SYNS VI NÄR DANSEN BÖRJAR! :D FÖR VISST SKA DU FORTFARANDE DANSA I 18+ GRUPPEEEEN????

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela