klaranordstroem

randomizing randomness

uglyass shitface chewbacca bastard

Publicerad 2011-08-16 23:52:42 i damp

Såå idag har jag hängt med personen som rubriken ovan så väl beskriver, Emma *le rövhatt! Och vi har villat runt på stan och jag har försökt hitta kläder som jag känt mig i behov av. Ett svart linne. Ett par svarta jeans. Och svarta leggings. Känner att hösten är på g.. Så ni som är intresserade av hur detta slutade kan fortsätta läsa, resten kan gott och väl sluta här. precis här. Så! vi vandrade runt i staden, le rövhatt köpte ett par vita converse, även fast hennes föredetta inte ens hade börjat gå sönder..! Galet. Och jag letade vidare efter mitt första önskemål. Det svarta linnet. Och då kan jag säga er att det inte kan vara vilket svart linne som helst, utan det måste vara skönt, i rätt material, rätt längd och form och tillräckligt pösig. ojoj. Hur kan detta sluta?! Det får ni veta alldeles strax. Jag ville ju som sagt också ha ett par leggings, konstigt nog, eftersom jag aldrig använder det. MEN så hittade jag ett par manschesterleggings, som jag faktiskt gillade. Så, dom köpte jag. Vidare till det svarta linnet. Jag hittade BARA ETT linne i alla affärer jag var i som kunde bara någorlunda kvalicifera sig i min kravlista.. Men. jag.. köpte det ändå.. Jag vet, jag vet.. jag skulle inte ha gjort det. bara nu för att det inte riktigt stämmer in på alla mina krav, så kommer det härmed inte att användas hjärtligt. menmen. Så, nu har vi kommit till le finale! Jeansen. FAST. först gick vi och åt lunch på le Max. Ett minimål med ost, plusmeny och sourcream and pepper dip. och cola. och en massa jävla rövhattsfnatt. SEN, le finale. Dom svarta jeansen. Egentligen ville jag bara ha ett par sköna tunna tightass jeans som jag kommer älska. Men jag vet ju att dom har den perfekta träffen på carlings. Fast det tog ändå emot att köpa dessa.. eftersom jag redan haft ett likadant par som FÖRSVANN (...) totalt mystiskt en dag. Men jag kunde inte hoppas på att de en dag skulle komma tillbaka, eftersom jag vet innerst inne att de är förlorade för alltid, så... jag köpte ett par likadana. och nu är jag hel igen. hjärta.
Sen var det slut på det roliga.
Inte för att någon utav er små rövhattar skulle bry sighttp://www.youtube.com/watch?v=cQk2al8UFg4

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela