klaranordstroem

randomizing randomness

there's a feeling coming on, we can see it in each other's eyes

Publicerad 2011-08-15 22:04:21 i Allmänt

ojsan, en låttext till rubrik! det var längesen. Fast det är egentligen bara nånting jag har fått fast i hjärnan efter den här reklamen på tv om att det är filmer hela sommaren och så kollar dom på filmprojektion på typ ett segel och på en skog och grejer... knasigt.
NEJNI idag är det en vecka kvar till skolan börjar igen. känner att det är dags för trean! fast det har egentligen gått lite för fort, gymnasiet har bara flygit förbi.
jahörrnini, snart börjar stressen igen, treans arbete består av HUR mycket som HELST att sy. kappa/kavaj, sportkläder, underkläder, korsetter, badkläder, festklänning, balklänning (om det nu inte ingår i festklänning?) och hela jevla Projekt arbetet. och så har jag säkert glömt något nu.
Men jag är inte bitter! jag ser fram emot det.
Fast det var ju inte det jag tänkte skriva egentligen. Jo, det är ju såhär att jag. haaaaaaaaar. striiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing!
och har ni sett att det har blivit lite ljust och fräscht här? usch ja. det kommer nog inte vara så länge till. HAHA hörde just reklamlåten från tv'n som är på här i bakgrunden. PISS UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela