klaranordstroem

randomizing randomness

SISTAS AND BROTHAS

Publicerad 2011-08-22 00:39:49 i Allmänt

ja hörrni, så var sista dagen på sommarlovet över och imorgon börjar man sista året på gymnasiet. Kollade igenom alla bilder jag tagit från sommaren, och fan, har haft ett helt great sommarlov alltså. Har gjort en massa och varit med om en massa saker. haft fullt upp typ. kan annars känna mig som en zombie på sommarlov. fast inte nu. inte så fruktansvärt mycket iallfall.. är iallafall fullkomligt nöjd och redo för ett år av stress.
och ja, det var väl mest bara det jag tänkte säga. fuck aina
och bilden är från en asfin dag i stockholm med min bror när vi var ute och tog ett dopp vid en ministrand i sköndal. och vi har tattoos på samma ställe på fötterna, jehe. piss ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela