klaranordstroem

randomizing randomness

hejsan hoppsan snoppsan

Publicerad 2011-08-29 19:56:23 i Allmänt

Jag har ju officiellt nu på riktigt flyttat in i mitt nya hem! I min pappas nya hus, som jag först inte fick plats i.. Men så flyttade en halvbror ut och en Klara fick flytta in! Så nu är jag tillbaka i staden, fan så skönt att inte behöva åka till le knarkbyn hela tiden varje gång man måste hem typ.. Mitt rum e nice, har en egen ingång och eget (GLÖM INTE: HELT LEGENDARISKT) badrum. mhehe.. så jag håller på att packa upp mina saker och sånt nu. ye. Nä men alltså, seriöst. mitt badrum är finast. <3 <3 <3 <3 <3 <3. hahhahaha
åh nej, min fot har domnat bort.. http://gobarbra.com/hit/new-60f6dee9c9d1083dc421c6add24780d8

Kommentarer

Postat av: troll

Publicerad 2011-09-16 09:02:33

du suger ingen gillar dig du är sämst alla hatar dig sluta blogga trololoolololooloolololol

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela