klaranordstroem

randomizing randomness

SÖNDAG, FAST MÅNDAG

Publicerad 2011-04-18 00:11:05 i glurkan

Har just varit hemma hos Katt och fyllt på min tatuering på foten, den hade blivit helt utnött och grå. sadface.. Men nu är den jättefin och mörk och skarp och svart och happy. :D Och det gjorde inte lika ont nu alls jämfört med första gången.. det var typ skönt.. fast ändå painful.. vill göra meeeer. Och fan vad fint det ska bli till sommaren när man har på sig låga skor, wohwowho!

på tal om skor. Jag har köpt ett par på Skö Söder, efter att jag fick presentkort där när vi gjorde dansjobbet åt dom. Så dessa var nästan gratis! Hög kork-kilklack med bruna läderremmar.

Och på tal om läderremmar så vill jag också ba passa på att säga:..  AAAAAAAAAAAAhAH PÅSKLOV!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela