klaranordstroem

randomizing randomness

ba läser lite tidning

Publicerad 2011-04-13 23:38:37 i mode och designat

SKOLAN är snart slut, eller det är lov snart. Vilket är skönt. Även fast vi ändå inte gör så jävla mycket på våra mode&design skoldagar. hähä.
Idag hade vi temadag också, alla 1:or, 2:or och 3:or delades in i grupper och så fick vi hela dagen på oss att göra en outfit i temat.. "silverbröllop". Så.. det är ungefär det jag har gjort hela dagen idag. Värsta lady-gaga-rihanna-silverklänningen blev det.. haha. kul iallafall. hejdå.
och vafansatanihelvete bildjäveln vrider sig när jag laddar upp den!? den får vara sne nu. Elina är söt ändå

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-14 09:00:50

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela