klaranordstroem

randomizing randomness

KLARA THE PIRRRRATE!

Publicerad 2010-09-14 23:08:20 i Allmänt

HEJ! Jag kan knappt gå för att jag har så ont i mitt knä! :(
Dom kallar mig Klara med träbenet för att jag haltar som en pirat..
Det var så att jag krockade ihop med André på idrotten i torsdags. Det var en stafett från två håll och i mitten var ett stort tre-i-rad och så skulle man springa in och flytta en pjäs och sen tillbaka och byta av så en annan kan springa in och flytta. Så man får tre i rad. Och vi var just påväg att vinna, jag med vinnarskallen rusar fram och ska flytta pjäsen ett steg så att vi ska vinna när André från andra laget kommer springandes och ska hinna ställa sin pjäs där så att vi inte skulle vinna. Han kastar sig och jag kastar mig för att få tag på min pjäs och bah BAM .. i'm dead.
Nu kan jag inte böja benet och haltar som om mitt ben var gjort av trä :D
tänkte bah sägare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela