klaranordstroem

randomizing randomness

FILMKVELL

Publicerad 2010-09-12 22:15:44 i Allmänt

Jag Moa My Eveline Mattias och Marcus skräckfilmade oss med två skräckisar igårkväll. No-do och Antichrist.
Blandade känslor blev det.
NO-DO - ondskans mirakel. Vad kan jag säga om denna. jo, efter några minuter låg vi alla och sov i soffan. (förutom ewe..). Haha ja inte ens Moa blev rädd av den här filmen, typiskt dålig, billiga animeringar och specialeffekter av typ.. självlysande flickor och skynken till spöken. För att inte tala om hand-och-fot-monstret. Dockarmar, händer och fötter fördes självmant ihop och bildade en stor spindel som jagade mamman uppe på vinden. hahah. fint. :D Jag somnade som sagt och vet inte hur den slutade.. men ewe berättade att det slutade med att skynk-spöket åt upp alla och tände eld på deras hus..typ? Do not see this movie.!!1!! haha eller jo gör det, hand-och-fot-monstret är fan värt att se :D
Men senare iallafall såg vi den här filmen
Antichrist. Blev varnad att inte se denna av min bror och hans flickvän. Meen det gjorde mig bara mer sugen att se den.. hehe. Jag skulle typ ha lyssnat på dom. Fyfan vilken sjuk och störd och äcklig och äcklig och äcklig film. Fast den var ändå värd att se, annorlunda och.. äcklig. och psyk. Vi satt i soffan och skruvade oss av smärta av att titta på den.
KAOS RÅDER.
säger jag. (och räven)
hihi
Nu skall jag gå till sängs, ty det är skoldag imorgon.
goder natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela