klaranordstroem

randomizing randomness

HAIRCUTS GENOM TIDERNA..

Publicerad 2010-10-20 00:29:23 i foton och bilder

Okej.. försökte slafsigt att samla ihop några olika bilder på olika frisyrer jag har haft.. blev lite många och dom flesta är typ likadana, men det är för att jag inte har gjort nå mycket med mitt hår under tiderna. (och observera att en del är riktigt gamla..) hehe. Förutom då jag var hårmodell och dom klippte av allt. Där fick jag mig en förändring allt!.. Och då jag hade helt orange hår typ.. Men!
Det jag ville ha sagt med det här var egentligen att jag ska till Killerqueen imorgon och klippa mig!
Och det kommer bli en surprize

Kommentarer

Postat av: fridis

Publicerad 2010-10-20 16:22:19

har duhaft oranget?

Postat av: klara

Publicerad 2010-10-20 17:02:00

men då jag slingade det, då vart det ju typ blekorange.. haha!

Postat av: annika

Publicerad 2010-10-20 21:25:40

haha anar jag en liten fjortis-klara längst ner på bild 2 & 4 från vänster? ;) sött!

Postat av: Fjorreklara

Publicerad 2010-10-21 01:55:25

Haha jo.. Måste väl erkänna att det var under en av de sämre perioderna i livet.. typ tuperade håret som faan och massa blonda slingor xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela