klaranordstroem

randomizing randomness

HALLOWEENDISCOT!

Publicerad 2010-10-31 22:48:32 i mode och designat

Eller ja.. snarare förberedelserna inför det..
Ja, somsagt så har ju klassen min anordnat en halloweenfest där praktiskt taget alla lågstadieskolor i luleå var inbjudna och i Fredags har vi haft fullt upp hela dagen med att förbereda. Och jag har hunnit ta nåågra bilder. Hoppas på att kunna sno bilder av någon annan sen som har tagit lite roligare bilder :D
Festen blev i allafall hur lyckad som helst och det kom över 150 barn och ca 90 vuxna.. Och vi tjänade, vad var det, 7000 spänn på det hela?? Jag hade typ the time of my life där när jag dansade omkring med barnen utklädd till Frankenstein. haha!
Vi hade byggt upp en spöktunnel (som blev HUR läskig som heslt), ett discorum med en stor discokula och musik, ett spökhistorieberättarrum med massa kuddar, sålt monstermuffins, mördarkaka, mögliga mockarutor och förgiftade fruktklubbor m.m och läskig läsk och t.o.m lotter och haft en utklädnadstävling hehe ;D Och så blev vi sponsrade med massa godis och badbomber och grejer från några affärer här.
Det roligaste av allt var nästan när vi tog upp alla 150 ungarna på scenen efter alla prisutdelningar och så hade vi ett surprize-godisregn! Åh jag ville vara liten igen
hehe
DA PUMPKIN
Massa godis och grejer från olika sponsorer.
MONSTERMUFFINSEN
dom förgiftade fruktklubborna.. eheh
Och en Pizzapaus innan bygget av spöktunneln påbörjades
Discorummet!
Ja.. och det har var tyvär den enda bilden jag hann ta från själva festen. Då nästan alla barnen åkt hem och vi just hade dansat limbo, dansat och lekt följa john i typ en timma..
Och här är klassen min efter partyt. Hur slitna och trötta som helst! :D fan vad vi är bra! ^^
haha YEAH! THIS WAS SOME MAAD MAD MOUSE PARTEY

Kommentarer

Postat av: ankaa

Publicerad 2010-11-01 16:17:40

MAD MOUSE FOSHO!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela