klaranordstroem

randomizing randomness

DANCEOHOLIC

Publicerad 2010-10-19 23:14:43 i Allmänt

På tisdagar jobbar jagju somsagt som danslärare på Tunagården. Det är askul och mina elever är helt amazing!
På onsdag ska jag på Kenneth Kvarnströms dansföreställning 'XPSD' i Piteå. Har hört att hans shower är helt fantastiska! Ska bli asballt.
Direkt efter det åker jag till min dansträning i popping med Jon Landström, så sjukt bra kille! min idol fan
På torsdag ska vi i Karpen DC dansa på lillan på en medlemsträff för kulturombudsmän.. vi har nämnligen fått en förfrågan om att dansa där så, ja! klirr i kassan.
Och dirket jävlart efter det har vi träning igen med Viktor Lundberg i någon ball dansstil. Jag lovar, den blir säkert asball. Har inte börjat än, men eftersom Viktor är helt awesome, så kommer dansen också bli det.
Fyfan vad roligt liv jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela