klaranordstroem

randomizing randomness

BCUZ I LOV THA WAY U LIEE

Publicerad 2010-10-14 19:27:18 i Allmänt

Så sitter här å har just ätit pannkakor.. ugnspannkakor.. menar jag och snart ska jag åka iväg till dansträningen! AH vad jag älskar torsdagar, den här dansen gör hela min dag. Det gör ingenting att jag har tvåtimmars lektion med terroresa på morgonen, eller datoriserad tråkhantering eller världens kortaste lunch eller idrott senare eller en lång bildlektion efter det. Jag får fan dansa sen. Och den här dansen till love the way you lie med rihanna och eminem är en av de roligare danser vi gjort.. yää men nu ska jag ta en kopp kaffe innan jag drar, tjo bRÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela