klaranordstroem

randomizing randomness

UTELÅST

Publicerad 2010-11-06 03:39:48 i damp

Min port hatar mig. Eller.. någon gör det iallafall. Någon här bestämde att portkoden till mitt hus skulle sluta fungera efter klockan tio på kvällen. Och så skulle jag inte ha på mig den dära ploppen som man kan låsa upp porten med. Och så bestämde någon samtidigt att hemnyckeln inte heller skulle fungera att låsa upp dörren i porten med. Bara den där blå lilla ploppen som jag inte hade på mig just nu. Och så skulle klockan vara halv tre på natten och ingen skulle vara vaken och svara i telefonen och ingen ville släppa in mig genom porten och alla ba fu klara.
Och så skulle det snöa också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela