klaranordstroem

randomizing randomness

RAKT NER I KORGEN, BAH!!!!!

Publicerad 2010-11-09 00:25:00 i damp

Tja.
sovmorgon till.. halv fyra idag.. vaknade typ när solen höll på att gå ner.. fan nu är det fan vinter alltså. Var på Plannja, eller ja länsförsäkringar basket som dom typ heter nuförtin, idag med karpen (hade ju fått gratisbiljetter av luleå basket hehe) nä men när man är så ointresserad av basket som jag är så ska man hejja på ett lag så jäävla mycket man kan så det inte är klokt! Då jävlar blir det hur roligt som helst att kolla! :D Jag och Jenny went for it och stog och skrek på läktaren så fort det hände något och blev värsta tokiga sportfanatikerna. då blev det hur roligt som helst helt plötsligt. Ett bra tips till alla er som går på matcher utan att ni ens bryr er om vad ni kollar på! :)
hehe
nä men jag tror att det är någort stort fel på mig egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela