klaranordstroem

randomizing randomness

BOOTS, FRED AND ANSWERS

Publicerad 2010-11-16 22:37:22 i foton och bilder

Tänkte gå hem efter skolan, men så bah sprang jag på Fred Flintstone och hittade ett par überfina kängor!
dock fanns dom bara i strl 36 och 41 man ba ÅH tack.. :(

Anonym om HEJ JAG HETER KLARA:

Undrar ifall du gjorde det nedersta hålet efter uttöjningen? :)
Och, vart har du köpt din uttöjning? :)

svar: Hej! nej, det nedersta hålet är "det vanliga" första hålet, sen gjorde jag ett till brevid det första som jag började töja:) Och uttöjningen fick jag av en kompis, vette fan var han köpt den.. Mest troligt på solgården i Luleå :D ja, tjez!

Kommentarer

Postat av: Marcus!!!

Publicerad 2010-11-28 18:45:56

Hahaha den bilden! Jag er så jefla cool (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela