klaranordstroem

randomizing randomness

hoppas morgondagen bjuder på godare tider

Publicerad 2010-03-16 23:19:02 i Allmänt

hey daer det var länge sen jag klämde in ett inlägg, så nu tänkte jag bah babbla lite om vad som händer just nu i mitt huvud.
Jag kom på att det var typ exakt ett år sen jag var hos frissan. = lite smårisigt i utkanterna.. och långt och smutsigt och missfärgat och utväxt och alldeles helt underbart. Kan nog klara sig något år till tills nästa besök. Fast det skulle vara nice med en update? typ raklugg eller typ mohawk. Det skulle sitta fint.
Jag har stökigt på mitt rum. Inte bara grejer och kläder, som det nu brukar/ska vara i ens rum. Det är något mer. Som någon slags hinna av typ smuts som blir tjockare och tjockare för varje dag.. Och jag pallar inte göra något åt saken. Allt jag ändå gör i mitt rum är att sova och.. sitta vid datorn?.. haha. vilket leder mig till nästa sak.
Jag har aldrig tid med någonting. Ändå gör jag aldrig någonting. hur hänger detta ihop??
Allt är stressigt.
Allt.
Jag vill typ bara ligga ner i en säng och spegla mig i takets glans. härligt. eller typ köpa kläder.
Annars är livet bra, jag tror att jag är lite småkär också
haha
och jag bakade just pinnbröd till utflykten imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela