klaranordstroem

randomizing randomness

just eatin' some hotdogs in the rain

Publicerad 2010-06-16 20:28:02 i Allmänt

Sommarlov. Så otroligt skönt så det finns inte. Freedom(!!1!). Känner mig lite vilsen under sommarloven dock. Jagmenar då har man ingenstans man måste vara. Man får vara precis vart fan man vill, och när man vil med vem man vill. Typ. Det gör mig lite vilsen.. man vill ibland ha nånstans man måste vara. Fast nu har man ju sommarjobb som man måste till, det är skönt. Hehe speciellt när man har ett sjukt soft sommarjobb. Dansar i två veckor. Hittils har vi typ inte gjort nånting. Jobbar kanske max 2 timmar per dag. Sen äter vi varmkorv. I regnet.



måste börja skriva mer på bloggen här.. Jag lägger fan bara ut bilder. Haha jag kollade igenom det jag skrev för typ ett år sen, fan vad jag skrev. Jag skriver fan aldrig nuförtiin. Trist jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela