klaranordstroem

randomizing randomness

press the mouse key??!

Publicerad 2010-07-07 01:31:36 i

HEJ! jobbade litegranna idag, svettigt som fan, varmt idag också, kanske ska det bli sommar snart ändå? Ska iallafall  hjälpa mamma att bygga en altan ute i trädgården, så jag har grävt bort gräs och jord hela morgonen. Kändes lite som mitt sommarjobb förra sommaren... parkjobb.. uurrgh<--*rysning*. Fast så ville Moa att jag skulle gå på stan med henne så.. det gjorde jag. Jag köpte ett linne från H&M, utan att prova det (wildstyle, i know).. det var vitt med the beatles-tryck på och ganksa stort. Sen tyckte vi att det skulle passa bra med en chokladbollsmiddag, så vi gick hem och rullade chokladbollar. Testade linnet där och oh dear god vad gigantiskt det var.. hade shorts under som inte ens syntes. haha.. Får sy in det lite. Eller lämna tillbaka det. Tänkte egentligen bara säga godnatt. Ska jobba imorgon också.. godnatt.

NEJFÖRESSTEN! spela det här spelet!!1! -----> the classroom, the classroom 2 och the classroom 3 (<--klicka)
alltså det är två uppföljare till det första spelet.
svinjävla kul.
och beroendeframkallande.
har klarat ut alla

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2010-07-07 19:47:24

faan.... skulle städa och packa klart nu, vad har jag gjort senaste timmen? spelat fucking jävla classroom spelet! :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela