klaranordstroem

randomizing randomness

NAMN OCH ID, TACK

Publicerad 2010-07-16 09:51:35 i Allmänt

Sitter här bakom katedern med en namnlista framför mig, där nästan inte ens hälften av alla namn är avbockade. Brevid namnlistan liggen bunten med alla olika prov som ska skrivas. Hemsjukvård, psykologi, rehabilitering och habilitering, religion och muntlig redovisning i information och layout. osv. Dom som sitter och skriver proven är allt från 20-...50 år gamla. Som gymnasieelever.. Jag känner mig rätt mäktig dock när jag sitter här och ser till att ingen fuskar och kollar deras legitimation så att det verkligen är dom som har gjort provet och bockar av deras namn på en lista. Jag känner mig som.. som en.. som en lärare.
Fast det värsta av allt är ju dock att jag faktiskt befinner mig i Boden..
Well, i'm getting paid for it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela