klaranordstroem

randomizing randomness

I WISH I WAS A POLAR BEAR

Publicerad 2010-07-13 19:12:13 i Allmänt

JAPP så har halva sommarlovet gått och jag har bara varit hemma. I Luleå. Med pissväder. Piss. Dock haft ett totaly awesome jobb. Eller vädret har väl inte varit så dåligt. Ville väl bara få det att låta värre. Fast jag har inte varit på stranden en endaste gång. Illa.. Och typ endaste gången jag badat var när vi välte med båten. haha. Inte så oväntat dock när vi satt fem pers i världens smalaste kanot och försökte paddla. Det var fan inte lätt ska jag säga. Sen när vi sprattlade omkring där mitt ute på havet med en upponervänd kanot fick vi simma med den till närmaste strand. haha. Kul midsommar ändå..
MEN min poäng var ju att nu när halva sommarlovet har gått, så har vi ju andra halvan att se fram emot! Det är nu allt kul händer ju, vi ska snart fara iväg till Stockholm jag moa och jenny, Sen blire ju Pdol, Luleåkalaset, kanske far iväg till Trästocks också och sen Göteborgresa med liseberg (och KANSKE way out west?!) och inklusivä Kosteröarna.
Och lönen från sommarjobbet får vi snart också.
SE NU SKA VI NJUTA av sommarens andra halva mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela