klaranordstroem

randomizing randomness

FiSK

Publicerad 2010-12-07 23:12:08 i Allmänt

Kom just hem från min tunadanslektion. BTW VI HAR FÅTT NYA SPEGLAR DIT WOHO^^ ja men ialfalfafll så ska ju våra tunafiskar vara med på en julshow nästa vecka den 16'e så idag har vi tränat i två timmar.. samtidigt som vi i karpen ska vara med på samma show så vi skulle egentligen behöva träna själva. Med tanke på att vi inte ens har gjort klart alla koreografier... hehe. PLUS att imorgon så ska vi till våra hertsö-fiskar och ha lektion med dom när vi efter det har träning med Exiled till våran julshow den 18'e. Plus en till exiledträning på torsdag.
Jag måste alltså först och främst göra klart koreografin till julshowen den 16'e och träna samt mixa låten, sen träna med mina fiskar så att dom kan sin koreografi till julshowen, sen träna alla Exiled-koreografier till deras julshow, PLUSS att jag måste skriva klart mitt Illuminati-arbete till religionen, plugga till svenskaprovet, jobba ikapp i matte B, lära mig en jävla fyrasidig engelskatext utanjävlatill, och vara allmänt awesome. Hur ska jag hinna med allt?
skönt att det är lov snart. då ska jag fan inte göra ett skit. (förutom att vara awesome)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela