klaranordstroem

randomizing randomness

Da kamera is Back!

Publicerad 2010-12-24 01:34:35 i dans

Har nu fått tillbaka kameran som jag glömde på föreställningen förra helgen...
SÅ HÄR KOMMER ALLA EFTERLÄNGTADE (grymt efterlängtade) BILDER FRÅN BACKSTAGE PÅ FÖRESTÄLLNINGEN: MR.STINGYS JUL!
hehe (bomb)
Såhär brukare ju se ut baki scenen där vi stressar somfan mellan alla danser, mys!
ett måste är också att psyk-äta fortsomfan på MAX mellan scenrepen
Och att njuta, riktigt, noga.
Här är jag och Sam thaman i våra here comes santa-kläder!! svart med röd detalj..
Maja docka och Isak spöke
ZombieFIX
Ett stycke jag och ett stycke moa/MR.STINGY
Två stycken zombies!
Två stycken asfräna skitballa hiphop gangsters!
..Som hitta en fet chirrePÅSE! NOMNOMOMNOM
Mikaela A.K.A DÖDEN
som fick vänner..                                                    Och ännu en!
Och en till!                                                              Och ännu en till!
ja MASSOR av vänner!!!!1!
Jag och ett Grape-spöke!
DET HÄR ÄR FAN DEN ROLIGASTE/VIKTIGASTE DAGEN PÅ ÅRET.
hehe ÅH<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela